tisdag 11 mars 2008

Goran


Hej alla, man hör ju ganska mycket om bloggande nu för tiden så jag tänkte att jag kör igång med en egen blogg och ser vart det leder. Kan ju va kul ibland att få ner sina tankar och ideer på datan, vem vet man kanske får ett annat perspektiv på det hela och kanske kommer på nåt nytt :).

Jag kommer att blogga om mitt liv, min vardag, mina jobb, min familj och allt som jag är med om i vardagen så andra kan läsa lite och kanske se nåt intressant hehe.

Jag kommer börja lite med att beskriva mig själv så ni vet vem ni läser om så här börjar jag.

Mina jobb:

1: Testare av laserchip till telecom och internet branschen
2: Dörrvakt jobbar då på lite olika ställen i stan nuför tiden mestadels på juggefester
3: Jobbar även på nätet med en massa olika grejer
4: Förutom alla mina jobb som jag har så är jag även delägare i 3 företag.

Mina intressen är som jag tror för dom flesta är att tjäna pengar bla, jag är utbildad styrkeinstruktör då jag tränar typ 5 dagar i veckan ni kan se mig i sundbyberg eller på odenplan
så styrketräning är av stort intresse och även mma, ufc.
Jag älskar att shoppa kläder framför allt då favoritmärkena Boss, Armani, Lindbergh och Tiger :). Jag kommer börja köra igång med mma ganska snart så ser ni inte mig i burarna eller på styrketräningen så ser ni mig säkert i nån av dörrarna på och runt stureplan, eller kanske i NK o handlar kläder haha.
Så lite kort om mig idag kommer börja lite med att blogga imorgon ha det nice så länge caoooo. Sätter in en bild på mig så ni får njuta lite :p

Inga kommentarer: