torsdag 20 mars 2008

BÄSTA MESTA O LÄTTASTE INTERNETCASHEN

Absolut lättaste sätten o tjäna pengar på är en internetsajt som heter surveytemple och där listas en massa företag som skickar ut enkäter o undersökningar till dig o dom betalar för för det. Den här sajten listar alla möjliga sätt du ska lyckas på internet allt från bloggande till att spela dataspel o få betalt för det. Ja jag va skeptiskt i början som säkert dom flestahade varit men jag kan av erfarenhet säga att detta är otroliga grejer. Medlemsskapet kostar iof 89 dollar men det får man tillbaka ganska snabbt o det här lönar sig verkligen o ta en titt.
Jag kommer uppdatera om nån dag då kommer jag med mer info om vilka sidor som gäller och hur ni registrerar er.
GOD NATT

4 kommentarer:

Anonym sa...

synd att du inte är singel :(
;)

/kikii

Anonym sa...

Funkar det?? eller är surveytemple scam?

Anonym sa...

Jag vill veta fortsättningen! (: Sitter i valet och kvalet...vill inte bli grundlurad. Hoppas du kan hjälpa mig!

Anonym sa...

vet inte om min adress funkade...gör ett nytt försök